společně posuneme vaše podnikání na další stupeň

Máte zajímavý nápad a hledáte způsob, jak ho prodat?
Nevíte, kde a jak získat klienty? Nemáte dostatek kontaktů? Potřebujete poradit, jak se propojit s těmi správnými lidmi?

SLUŽBY

Naučím vás myslet a jednat efektivně

Dlouhodobá Strategie​

  • Zhodnotím vaši stávající situaci a navrhnu vhodné změny.
  • Pomohu vám ujasnit si, kde jste teď, a kde budete za 1 rok či 5 let.
  • Naplánuji fungující strategii, která vám přinese hmatatelné výsledky.
  • Vytvořím váš dlouhodobý strategický plán.

Marketing, budování značky, sociální sítě

  • Připravím marketingový plán s jasnými cíli a ukážu vám, jak je splnit a změřit.
  • Upravím styl vaší komunikace a propojím vás se správnými lidmi.
  • Dám vám tipy, jak zlepšit vaši online a offline prezentaci.
  • Vysvětlím, jaký smysl pro vás mají Facebook, Instagram nebo LinkedIn, a ukážu vám jak na ně.

obchod

  • Pomohu vám lépe se orientovat.
  • Poradím na jaké klienty se zaměřit.
  • Naplánuji pro vás jednotlivé aktivity a doporučím, s čím začít.
  • Najdu vaše silné stránky a konkurenční výhody.

Pojďme to zkusit!

Zavolejte nebo mi napište. První nezávazná konzultace je zdarma. Probereme váš projekt a jeho možnosti. Můžeme se sejít osobně nebo online.

Co o mě říkají...

Jana Pěchová byla velmi platným členem našeho týmu jako marketingový a komunikační specialista. Vždy jsem si cenil jejího profesionálního přístupu i podpory celého týmu, kde měla svůj nezanedbatelný podíl na jeho výborných obchodních výsledcích. Viděla věci nejen v souvislostech, ale dokázala i přemýšlet dopředu. Janu mohu doporučit jako experta ve svém oboru, který může napomoci ke zlepšení i vašeho businessu.
Aleš Holan
Mentor a kouč
Jana svou práci zvládala výborně, byla akční, strukturovaná, samostatná a jak v týmu, tak i dárci velmi pozitivně přijímaná. Jana je zralá osobnost, komunikativní a přímá.
Jindra Šalátová
SOS dětské vesničky, ředitelka
Dětské krizové centrum je letos o 280 tisíc bohatší. Jak se to stalo? To máte tak. Potkala se Nezisková Jana s reklamním Petrem, padli si do oka a měli nápad. Připojili se i další, kteří věnovali kus svého já, aby bylo co nabízet. Neuvěřitelná energie lidí, kteří se před dvěma lety neznali, přinesla ve dvou ročnících dražeb pro DKC téměř 600 tisíc korun a ještě jsme se u toho zasmáli.
Petr Kofroň
Agentura KPA ONE, jednatel

Důvěru ve mě mají